w w w . a h l e b a i t p e d i a .com
دانشنامه اهل بیت
حدیث

پژوهشکده حج و زیارت با هدف گسترش دانش و نشر اندیشه‌های نو در حوزه مطالعات حج و زیارت، در حال آماده‌سازی و انتشار «دو فصلنامه» تخصصی با عنوان «پژوهشنامه حج و زیارت» با رویکرد علمی- پژوهشی است؛ از این رو از همه پژوهشگران، اعضای هیئت علمی، دانشجویان و دانش‌آموختگان خواسته، مقالات علمی پژوهشی خود را در زمینه مطالعات حج و زیارت به این پژوهشکده ارسال کنند.

 

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند. اخذ مجوز علمی پژوهشی منوط به انتشار دو شماره از نشریه و ارزیابی و تایید آن از سوی مراجع مربوطه خواهد بود.

 

این نشریه پذیرای مقالاتی است که براساس معیارهای مقاله علمی-پژوهشی، با موضوع محوری حج و زیارت و مباحث پیرامون آن، نگاشته شده باشند و مقالات ارسالی باید مستند و مستدل بوده، دارای ساختار منطقی و انسجام محتوایی باشد و به ارائه یافته علمی یا نظریه‌های جدید در حوزه تخصصی حج و زیارت بپردازد.

 

مقالات ارسالی باید اصیل و حاصل پژوهش نویسنده (نویسندگان) بوده و قبلا در نشریات داخلی یا خارجی و یا به عنوان بخشی از کتاب چاپ نشده باشند و نیز همزمان برای چاپ به سایر مجلات علمی ارسال نشده باشند.

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید