w w w . a h l e b a i t p e d i a .com
دانشنامه اهل بیت
حدیث

به گزارش سایت دانشنامه اهل‌بیت (ع) بیست و پنجمین جلسه شورای علمی دانشنامه اهل‌بیت (ع) در تاریخ 94/2/17 با حضور آقایان: الله‌اکبری، جباری، خراسانی، دیبا، رحمان ستایش، سبحانی، صرامی، صفری، مطهری، هاشمی و یوسفی غروی برگزار شد که ریاست این جلسه را جناب آقای دکتر نعمت‌الله صفری فروشانی بر عهده داشت و دبیر جلسه نیز جناب آقای خیرخواه بود.

 

دستور جلسه

 

تصویب اعضای شورای بخش‌ها، تصویب شیوه‌نامه‌های مصوب در کمیته پنج‌نفره، بررسی مداخل استدراکی و ارائه گزارش از آخرین وضعیت سایت؛

 

خلاصه مذاکرات

 

1- با معرفی اعضای دو بخش کلام و اندیشه سیاسی – اجتماعی و نیز فقه و اخلاق توسط مدیران بخش‌ها، در خصوص این افراد نظرخواهی شد.
2- قسمتی از شیوه‌نامه تألیف موردبررسی قرار گرفت.
3- آقای «برادران» به‌عنوان مسئول تأمین محتوای سایت، گزارشی در خصوص سایت، اهداف راه‌اندازی آن، امکانات موجود در آن ارائه داد.

 

پس‌ازآن برخی از اعضای شورا نظرات خود را ارائه کردند ازجمله آن‌که امکان دسترسی به لینک‌های دیگر، امکان راه‌اندازی اتوماسیون اداری برای آگاهی محقق از وضعیت مقاله تحویلی و معرفی بخش‌ها و اعضای آن، فراهم گردد. آقای «پهلوانی» به‌عنوان مدیر بخش فناوری اطلاعات در دفتر تبلیغات که در این جلسه از ایشان دعوت به عمل آمده بود؛ اظهار داشت که امکان راه‌اندازی اتوماسیون وجود دارد؛ اما با توجه به زیاد بودن هزینه آن، قابل توجیه نیست. آقای برادران نیز ابراز امیدواری نمود تا در فاز بعدی سایت، امکان معرفی نویسندگان و نیز بخش‌ها فراهم گردد.

 

مصوبات جلسه

 

* به پیشنهاد مدیر بخش و با توجه به عدم وجود ارتباط بین مداخل کلامی و مداخل اجتماعی و سیاسی، نیاز است برای تقویت علمی شورا و امکان دعوت از متخصصان هر حوزه، اعضای شورا تا 9 نفر ارتقاء یابد.

 

ازاین‌رو حجج‌اسلام «طارمی»، «برنجکار»، «سلیمانی»، «بستان»، «ضمیری»، «زیبایی نژاد»، «دکتر میراحمدی» و «آل‌بویه» به‌عنوان اعضای شورای بخش کلام و اندیشه سیاسی- اجتماعی مورد تأیید

شورا قرار گرفتند.

 

* حجج‌اسلام «مرتضوی»، «قاضی‌زاده» و «ضیایی فر» به‌عنوان اعضای جدید شورای بخش فقه و اخلاق تأیید شدند.

* قرار شد تا در جلسه بعد، همه‌ی اعضا نظرات نهایی خود را درباره‌ی شیوه‌نامه‌ها به‌صورت کتبی ارائه دهند.

*همچنین بخش‌های مربوطه، مداخل استدارکی خود را برای جلسه بعدی تکمیل و برای تصویب به شورا اعلام نمایند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید